ajour-logo

Innowacyjna cyfrowa skrzynka narzędziowa dla branży budowlanej

Jako pierwsi w Polsce współpracujemy z międzynarodową firmą Ajour System. Opracowany przez Ajour System pomaga firmom z branży budownictwa i zarządzania nieruchomościami zoptymalizować proces realizacji ich projektów, pozwala usprawnić komunikację oraz wymianę dokumentów. Używając centralnej platformy, która magazynuje wszystkie wprowadzone informacje, użytkownicy unikną ryzyka powstania błędów strukturalnych , opóźnień i niedomówień. Firma Ajour System została założona w 2009 roku i jest jednym z pionierów w swojej branży.  Firma chcąc wyjść na przeciw potrzebom firm budowlanych umożliwiła usprawnienie projektów budowlanych i oszczędzanie czasu spędzonego nad administracyjną pracą biurową stworzyła pełny asortyment produktów Ajour.











Firma INTELI korzysta z wielu rozwiązań systemu Ajour. Dzięki temu zoptymalizowaliśmy swoją pracę i przyspieszyliśmy komunikację z inwestorem oraz podwykonawcami. Oprogramowanie Ajour umożliwia na przykład wnoszenie poprawek lub notatek do projektów w trakcie trwania budowy bez potrzeby noszenia ze sobą planów budowy. Wystarczy telefon, tablet lub laptop z dostępem do internetu, aby na bieżąco dokonywać zmian w dokumentacji. 

System online służący administrowaniu dokumentacją. AjourBox to wszechstronny system online do zarządzania dokumentami oraz rysunkami technicznymi. Umożliwia szybką i sprawną komunikację dewelopera z inwestorem, ale i wykonawcami. AjourBox to filar wszystkich rozwiązań systemu Ajour, współpracuje ze wszystkimi produktami firmy.

Aplikacja ułatwia monitorowanie kwestii związanych z nieruchomością lub budową. System umożliwia prowadzenie nadzoru na placu budowy, natychmiastowe dodawanie wpisów na miejscu i przydzielanie zadań. Do wpisów można dodawać opisy, zdjęcia, uwagi, współrzędne GPS oraz notatki głosowe.

AjourBIM to centralna baza danych w chmurze. Rozwiązanie to umożliwia ograniczenie potrzeby używania programów CAD i BIM, gdyż nie są one wymagane, aby uzyskać dostęp do danych. Rozwiązanie BIMeye zostało opracowane z myślą o doradcach, inwestorach, deweloperach, generalnych wykonawczych i architektach. 

AjourQA jest cyfrowym narzędziem służącym do zarządzania kontrolą jakości i tworzenia dokumentacji fotograficznej. Oznacza to również oszczędność czasu dzięki wyeliminowaniu konieczności administracyjnej pracy w biurze. System umożliwia udostępnianie rysunków roboczych i dokumentów pracownikom przez narzędzie AjourBox.

Narzędzie służy do skomponowania cyfrowej dokumentacji obsługi i konserwacji obiektu. AjourFM ułatwia pracę poprzez gromadzenie potrzebnych danych i zastępuje metry bieżące segregatorów. Użytkownik lub wykonawca wprowadza dane do dostępnej karty informacji budynku i określa instrukcje zarządzania. 

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy Ajour System na stronie internetowe – ajoursystem.com